kuddig

Så blev det helg igen. Massor med dagar att fylla upp med meningsfullhet vilket ger mig smått paniken.
Imorgon ska jag tvätta. Ja, det ligger väl en del meningsfullhet i det också antar jag..
På fredag ska jag hjälpa Sandra att flytta in i sin nya lägenhet. Det är riktigt meningsfullt!:) Det känns kul!
På lördag ska jag troligen fortsätta hjälpa Sandra..
På söndag ska jag jobba. även det har väl en del meningsfullhet.. Men jag känner mig inte tillfreds! Jag vet dock vad som skulle få mig på toppen humör! Om Hanna och Johans bebis kan bestämma sig för att komma ut typ NU:) Den är beräknad till imorgon, men det ser inte ut att hända mycket än så länge..

Ringde min chef på gruppboendet igår och frågade om jag verkligen hade rätt lön?.. tyckte den ha vart som jäävligt låg när jag började tänka efter.. Jojjominsann! visade sig att mina betyg "kommit bort" (men hittades direkt när jag ifrågasatte) så jag har fått lön som en outbildad boendehandledare vilket betyder typ 2-3000:- för lite i månadlön.. Ska få tillbaka retroaktivt för ett år. Hoppas det blir massor med pengar!:) Då ska jag köpa en bil
för pengarna:)

Bjuder på en bild från vår "stripshow" i somras på Elin och Joels stugfest.. Dock får ni bara början:P



Kommentarer
Postat av: Elin

Lisa! Salsa på LÖrdag¨på Harrys? Sugen? Jag är inte det just nu men känner ja Lenita rätt så kommer hon att tjata tills ja far;) ...För er som läser Lisas blogg kan ja säga att det inte bara finns bildbevis på strippningen utan även paparazzifilm...mohahahaha;) (fast det är väl bäst att jag preskriberar den så inte LIsa kommer och jagar mig i mina drömmar;)). Lisa om du känner för det så bli det solning på Tomtebo på lördag för då är det SOMMAR:)kraaaaaaaaaaama

2010-05-13 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0