jobb

JAG HAR FÅTT JOBB!!
En stor sten föll från bröstet efter att chefen kallat in mig på kontoret idag. Hon kom in på morgonen och bad mig komma när jag hade tid. Tyvärr hade jag inte tid fören vid ett tiden så jag hann bygga upp massa nervositet innan jag skulle dit. Väl där fick jag veta att jag kommer få jobba för en av mina gravida kollegor till hösten när hon går på grav.ledigt. Och tills dess att hon går på ledigt ska jag få jobba för en annan kollega som ska vara pappaledig. Så från 9 augusti har jag jobb på heltid fram till jul. Efter jul är det osäkert för hon som ska ha barn har en vision om att bara vara borta ett halvår, men vi får väl se om hon känner så när barnet kommit;)
Jag är iallafall jätte glad idag och chefen överröste mig med positiv feedback om vilka kompetenser jag besitter och att hon hade (så klart:P) haft ett tänk hela tiden att hon skulle behålla mig på ett eller annat sätt. Och jag som oroat mig så...

Första inpulsen var att DET HÄR SKA FIRAS! Men sen lugnade jag mig och påminde mig om försöket att vara nykter fram till yran.

Hade hoppats på massa preggohäng i helgen men Hanna och magen hade visst bättre planer:P Så vi får se vad jag kan hitta för nyktra alternativ...:P


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!! Vad kul att höra!!!!!många grattiskramar!!

2010-05-05 @ 10:05:55
Postat av: Rebecca

Ja grattis!!!!! :) Visste väl att det skulle ordna sig! ;)

2010-05-05 @ 14:44:19
Postat av: Malin

GRATTIS!! Du kan följa med mig till hällnäs och fira med tårta å loppis å grejer :)

2010-05-05 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0