helg nr 2

Vit helg nr 2 blev mycket svårare än jag trodde den skulle bli! Chrillaz hade födelsedagsfest och lördagen bjöd på ett strålande vackert väder... Vilket gjorde att jag blev jävligt taggad på fest! Ville dock inte dra dit själv då det fanns en risk att 2 "föredettingar" från tidigare liv var där. Försökte få med mig Sandra men hon skulle med Emmelie på nåt med snittar på TC. Ställde in mig på att dra dit iallafall, men efter jag grillat med Henri och Lisa. Middagen med efterrätt drog ut rejält på tiden och när klockan var halv elva insåg jag att jag måste bestämma mig för att inte gå på fest. Vilket känns så JÄVLA bra idag!! vit helg nr 2 avklarad!!
Vi drog på en film istället. The gigolo eller nåt sånt hette den.. det var en jävla knull film! med ett riktigt dåligt slut vilket gjorde mig grymt besviken. Men allt förutom slutet klagar jag inte på:P

Hanna har varit ute på långväga äventyr i helgen med sin höggravida mage, vilket har lett till att jag har drömt om hur hennes vatten har gått på alla möjliga ställen i Sverige vareviga natt denna helg! haha!

I fredags var jag på bio med Lisa och Henri. Trevligt, om än något det tredje hjulet på gott och ont. Det blir så påtagligt att jag är singel hela jävla tiden när de börjar gnabbas, pussas, bli tvärsura på varandra, pussas igen, sätter igång "svartsjukedraman" för att sedan va jätte kära igen.. ? Det är faktiskt lite jobbigt att va den enda som är singel och bara hänga med par hela tiden.. Även om jag vid det här laget är van vid det. Men jag gillar inte när det bråkas! Sånt får man göra när man är hemma och jag inte är med tycker jag:P


Dagen när Sandra och Hanna försökte lokalisera Hannas navel...

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå! Jag är den andra bortglömda singeln!=)

2010-05-09 @ 22:09:04
Postat av: Johan

Inte alltid lätt att vara tredje hjulet, håller med om att det känns som alla är par nuförtiden och vänner försvinner in i förhållanden höger och vänster.

2010-05-16 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0