Frans!

Två långa dagar har det varit.. egentligen bra dagar men idag var 2 av mina kollegor borta igen, och vi hade övergångsbesök, (alla barn som skall gå tillsammans till hösten) så det blev strul. men vi lyckades få det att funka bra till slut ändå, men jag gillar inte att jag måste tänka snabbt och strukturerat det första jag gör när jag kommer in på avdelningen, samtidigt som jag måste ringa vikarieanskaffaren samtidigt som det kommer barn som inte vill bli lämnade till vår redan befintliga vikarie, vilket resulterar i massa skrik och grin..
men framför allt är dagarna långa för att Lille Frans har kommit till världen nu och varje timme, varje minut tills jag får träffa Hanna och den lille känns som en evighet!! Jag längtar ihjäl mig. Ska ju dessutom försöka låta Johan och Hannas familj få träffa dem före mig, men det är tufft:P
Så jag sitter på nålar här hemma i Brån och vill bara hem till stan!

nåja, vädret kunde då inte vara mycket bättre:) Imorgon börjar jag sex men får iallafall äntligen komma hem till mitt eget efter jobbet. Har inte varit hemma sen i lördags..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0