brolli

Mysig middag med fina vänner igår! Kom hem i skaplig tid och gick och la mig. Ställde klockan på kvart över nio.. vet inte riktigt varför men det kändes som en bra tid att kliva upp på när man för en gångs skull inte vaknar bakis. Meen, när klockan ringde så snosa jag till halv elva...
Sen tog jag en promenad på stan och köpte brorsans födelsedagspresent innan pappa hämtade upp mig och vi hämtade farmor. Sen hem till Brån för att fira bror! Gillat till middag idag igen och det var himmelskt gott! Jag klarade mig från att äta tårta också så jag är lite stolt över mig själv:P

Nu har jag kört hem brorsan och farmor och varit förbi i lägenhetn och packat väskan för 2 nätter hemma i Brån. Ska jobba på gruppboendet imorgon. 8-18= lite extra klirr i kassan.

Utöver detta snurrar framtida jobb i huvudet. Det irriterar bara lite lagom så där... i bakhuvudet.. Jag har ju på känn att det inte är kört för mig än, att det faktiskt är så att min chef tänker på mig.. Men det är jobbigt att aldrig få veta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0