tycka synd om

Att vara sjuk resulterar, i min stuga, ganska mycket i tycka synd om mig själv känslor. Jag vaknade tidigt i morse och låg i sängen och funderade över hur jag kunde lösa min sjukdomsdrabbning. Jag vill ju absolut inte vara hemma från jobbet, men vet ju att jag måste för att inte smitta alla andra. Kom tillslut på en briljant lösning som jag anser gynnar alla! Jag ringde till mamma och frågade om hon ville byta dag med mig. Hon får min tidiga dag imorgon och jag tar hennes sena dag på fredag. Mamma tyckte det va en bra ide:) Min chef lika så då detta resulterar i - inga kostnader för vikarier - barnen som redan är ganska hårt utsatta för mycket vikarier på avdelningen slipper detta och jag slipper karensdagen på lönen:) Ibland händer det att jag får till det!:P
Vid halv ett somnade jag, utmattad efter ingen mat i magen och ett jävla bubbel och grubbel där inne.. vaknade igen vid halv sex!! hmm.. inte helt bra. Nu är jag pigg. Magen känns bättre iofs men jag lär vara vaken halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0