sportlov

Sportlovs vecka på jobbet den här veckan så vi har haft lite barn. Supermysigt med utflykter och lunch och fika ute samt gosiga stunder inne.. Jag har verkligen njutit extra mycket av att vara på jobbet den här veckan.

Frisyren är knepig, jag hade inte tänkt ha en frisyr som kräver fix varje morgon men så blev det och det är inte så poppis hos mig! Men jag trivs i den när den är fixad... vilket den inte har varit sen i Tisdags när jag skaffade den:P  Känner mig skallig när jag duschar vilket är riktigt läskigt! Men men det blir nog bra.

Nu ska jag sortera papper och fixa smågrejer som måste fixas sen ska jag bara slappa i soffan.. Imorgon är jag ledig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0