råka

Gick på en promenad till ersboda för att pigga på mig inför jobb imorgon igen! Slank in på skokanonen en snabbis och råkade komma ut med ett par nya sommarskor.. ups :P
Gick in på den där heminredningsbutiken under barnens hus och tittade också.. Där stod soffan som jag kände att jag vill ha. Ska börja spara nu. Den kostar ju bara 13.000:- så jag behöver nog bara spara i typ ETT ÅR!! :(

Min önskelista:
Ny soffa
Nya stora krukväxter till vardagsrummet
Ny bänklampa
Byrå
tyg till gardiner för vardagsrummet
Ny mobil
nya arbetsskor (Mina nuvarande stinker röv)
Ett par perfekt sittande jeans (har jag aldrig haft i hela mitt liv)
ljusa nagellack
ny mascara både Loreals double extensions (carbon black) och define-a-lash (den lila)
värmeljus i mängder
nytt golv i hallen
en trip till Ikea

Men en av mina önskningar som jag helt säkert vet kommer gå i uppfyllelse är iallafall att jag kommer få träffa Katarina snart!!:) För imorgon kommer hon äntligen till Umeå:))

Kommentarer
Postat av: Knatti

GRATTIS GRATTIS GRATTIS tjejen på födelsedagen!

2010-03-25 @ 17:35:45
URL: http://intblyg.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : jag använder mig av gratis programet picasa 3 ! :)

2010-03-28 @ 14:45:08
URL: http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0