lååång

Idag är en lång dag. Klev upp klockan fem. var på jobbet kl sex. Jobbade till nyss och snart ska jag tillbaka på kvällsmöte till typ halv nio ikväll... Imorgon skulle jag vart ledig men det blev jobb istället. Jag klagar dock inte för jag vill ju jobba! Men till alla er som känner er bortglömda eller bortprioriterade på något vis: jag försöker bara få min vardag att gå ihop i ett numera arbetarliv. Skillnaden mellan att vara stundent och att jobba är galen. jag kommer hem sent, lagar mat och pratar med min familj över middagen. städar undan. kollar facebook 10 minuter, slår på Tvn en halv timme, sen är det sängen tidigt för att orka med!:) Bloggar gör jag samtidigt som jag sitter på toa hemma i Brån för här finns det trådlöst nätverk:P Jobbhettsen är total just nu inför alla utvecklingssamtal, intervjuer, språkobservationer, språk och matte utvecklingsarbete samt kvalitetsredovisningen osv. Jag känner mig otillräcklig och till råga på allt har jag inga pengar på mobilen! och dt har faktiskt blivit så att jag valt att inte fylla på den för då måste jag ringa alla jag inte pratat med de senaste dagarna och då går det 3-4 kvällar till att bara göra det för det är så många jag borde ringa så jag skjuter upp det till påskhelgen då jag ska vara lite långledig:) Ja, Sara-Louise, Sandra, Hanna och Lisa ni kan känna er träffade;) :P NÅ Nu ska jag torka mig och slänga i mig en filtallrik innan det bär av tillbaka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker det är dålig update här på bloggen :) Men jag älskar när du skriver! Du behöver inte tänka på att höra av dig till mig under helgen, vi träffas ju förhoppningsvis ikväll :) Helgen är jag i hällnäs och myser med mormor! Vad ska fröken göra? Önskar att du hade ett jobb i stan så du är hemma när jag får Lisa-sug! :)

2010-03-31 @ 11:56:29
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Mooa:)<3

fin blogg, kolla gärna min me:P

2010-03-31 @ 18:06:41
URL: http://niilsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0