kräket

Vaknade i morse och var asdålig i magen.. Gick igenom allt jag åt dagen innan och tänkte att det var väl någon dålig reaktion på nåt av det... Åt några hårdbrödsmörgåsar och tyckte det kändes okej. Tog en långpromenad på 3 timmar med Lisa och hennes hund Troy i det fina vädret.
Väl hemma igen mådde jag smygilla men tänkte att det var för att jag ätit så lite, så åt två mackor till:) Sen åkte jag till strömpilen med Hanna och Malin och handlade för en riktig myskväll.. Magen bubbla och levde rövare.. Väl hos Hanna med maten på bordet började jag inse att jag kanske inte mår som jag borde så jag avlägsnade mig ganska fort för att inte smitta mer än nödvändigt! Hann nästan bara komma hem så låg jag på toa och kräktes floder!? BLÄ.
Det var min helg det... summakardemumma: toppen helg! inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0