kakdeg

Jag var totalt osugen men råkade se att jag hade kvar ben and Jerrys glass i frysen, när jag grävde fram nå fiskpinnar till middag. Nu har jag smällt i mig det utan att vara det minsta sugen.. Jaha, ja då var det gjort.

Har en liten, liten känsla av att sjukdom är på ingående..

Jag fick försmak på utelivet igen efter i Lördags då jag hade så kul!!:) Så nu är jag lite sugen på gå ut till helgen också.. :P

Jag längtar efter Hannas mage!! :)) Bara 57 dagar kvar!!

Fick mitt efterlängtade examensbevis idag! Det tog bara typ 3,5 vecka att få?! Men nu är det här så nu kan jag få min löneförhöjning:)

Jag har ett överdrivet behov av sömn just nu. I söndags sov jag typ 20.05. I Måndags sov jag 21.30. Igår sov jag 20.35. Ikväll kan det dock bli att jag är vaken till 22.00 för det är ju fuskbyggarna på TV:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0