hujeda

För typ 2 veckor sedan beställde jag grejer till Hannas bebis på nätet. Det stod att det skulle ta 2-4 dagar att få paketet. När det gått sju dagar tog jag kontakt med dem och undrade vart mitt paket var. Jag fick beskedet att paketet var skickat och de tyckte det var konstigt att jag inte fått det. Blev hänvisad till Preem med en ide om att det skulle finnas där och att mitt avi uteblivit. Gick dit och frågade efter det men ickesanicke. Så nu är jag snuvad på de! Dom har lovat mig att skicka ett nytt paket men det tror jag först när jag ser det.

Igår köpte jag en ny mobil:) Fick pengar av mamma och pappa i födelsedagspresent. Det som fattades efter det bidraget tog jag från pengarna jag fick av min moster i examenspresent. Jag köpte den tyvärr inte av min förälskelse för han var upptagen när jag kom:P Men såhär i efterhand förstår jag att det var väldigt bra! För OJOJ vad jag va svettig innan jag var klar och hade min mobil i en påse. Försäljaren försökte pracka på mig allt möjligt extra som typ abonnemang, försäkringar, minneskort osv.. Och där stod jag, bakis och jävlig, i min röda mössa och ville bara ha min jävla telefon och åka hem! Men hade min förälskelse sålt mobilen till mig hade jag garanterat köpt allt det där också!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0