fridaj

Kvällen kan klassas som mycket lyckad.
Mys hos Sandströms-Larssons. Blev spöad i vändtia (visst vare det vi spela?!) av två väldigt dåliga förlorare och två väldigt dåliga vinnare :P Blev bjuden på årets godaste fruktsallad och agerade sedan bär hjälp när Johan skulle ut med alla garderober ur, som jag fått lära mig att det heter ikväll, punkrummet.
Vid halv tolv tiden stormade vi sedan in till en yrvaken Malin och lämnade av två av garderoberna.
Hanna agerade höggravid virrpanna som ville va med och hjälpa till hela tiden men mest var ivägen eller med ett finger i rumpan på Johan. Puss till dig Hannispannis!:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här sitter jag och småfnissar! :) Johan kom hem halv två i natt så fram till dess gjorde jag lite nytta i punkrummet! Sen däckade vi och nu har vi tömt hela rummet plus ätit frukost. Så nu blire renoveringstajm! :) Puss på dig och tack för igår! Superhjälp!!

2010-03-13 @ 09:25:46
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0