beslutat

Jag har bestämt mig för att det är ett bidrag till en ny mobil jag måste önska mig i födelsedagspresent. Jag har ju känt ren prestationsångest inför att önska mig något av mamma och pappa eftersom jag behöver 1000 grejer lite lagom mycket men jag kan inte prioritera. Men efter att jag tappade mobilen i golvet för åttionionde gången häromdagen och den flög i tusen bitar så insåg jag var prioriteringen måste läggas.

Jag funderar på denna..



Sony Ericsson C901

En riktig kameramobil. Med 5-megapixelkameran tar du skarpa, högupplösta bilder med funktioner som du normalt hittar i vanliga digitalkameror. Använd Xenon-blixten så får du korrekt färgåtergivning även när det är mörkt.
  • 5 megapixelkamera med blixt
  • Internminne 110 MB
  • 2 GB minneskort M2
  • FM-radio och mp3-spelare

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0