smygbacill

Börjar ana att chefen hade tänkt att jag skulle "jobba gratis" på öppet hus imorgonkväll.. det gillas inte så vi får se hur det blir med den saken. För gratis jobbar jag inte.

Jag lämnade disken i fredags innan jag skulle ut.. att jag aldrig lär mig! Lämnar jag disk en dag så blir det dubbelt så jobbigt dagen efter för då har jag ju 2 dagars disk att ta itu med vilket resulterar i att även den disken blir lämnad... Så idag när jag kommer hem från en halv hård dag på jobbet (hård eftersom jag håller på bli förkyld) så väntade det sjukaste diskberget sen jag flyttade in ungefär!  Nu är den iallafall gjord och jag har russinfingrar..

Har även spenderat en timme åt att söka jobb. Drygt sånt där är.. känns dessutom som om jag gör något olagligt när jag söker jobb "bakom ryggen" på mitt nuvarande jobb.. men jag har ju bara ett vikariat så jag är ju dum om jag inte säker när det ligger fasta tjänster ute!? Polisen va på jobbet idag på tal om olagligt! En pappa som jobbar som polis kom förbi och visade upp sig och bilen... 60 ungar trängdes runt bilen och impades av sirenerna och polisradion... men mest impad va nog ändå fröken Lisa;).. hehe...

Tänkte att jag skulle ta en promenad.. men ett bad lockar bra mycket mer! eller så sitter jag bara kvar här och tjockar...

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha! Jag gillar flörtgubben som avslöjar det jag tänkte direkt du skrev "polis"....

2010-06-08 @ 09:30:22
Postat av: Hanna

Synd att du är sjuker! Frans hade nog tyckt att det var mysigt att få gosa med tant Lisa! Vi får komma förbi dig när du är frisk!! (jag fattade som sandra ang polis :) )

2010-06-08 @ 17:06:19
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0