ostkrok

Idag har jag vart vid nydalasjön och solat med Katta, Johan, Niklas, Emmelie, Sandra, Elisia, Anita, Lisa och Troy:)

Sen åkte jag på skokanonen och köpte ett par randiga tygskor som man blir yr av att titta på, så ett tips till mig själv är att inte titta ner vart jag sätter fötterna när jag går för då lär det bli snetramp.

Ikväll har jag åskådat UFC-Boden på Gamlia vallen. UFC krossade Boden med 8-2. Det kändes nästan hemskt och matchen kändes över redan i andra halvlek, så det var inte en så spännande match. Tycker det är roligare med lite mer spänning.. benen ska skaka de sista tio minterna för att man inte kan va helt säker på hur matchen ska sluta..Det gillar jag!;)

Imorgon ska jag och Hanna shoppa mössor till Frans, han växer så det knakar!! Sen ringde dom från jobbet (gruppboendet) i morse och jag kunde så klart inte säga nej så imorgon kl tre blir det jobb. Men bara till åtta. Innan dess ska jag lämna in bilen på verkstad också.. håll tummarna att det inte blir så dyrt!!

Nu har jag kollat på norska hollywood fruar och svullat ostkrokar. Det var inte bra gjort av mig. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0