olustig

Det känns inte riktigt bra... (reklamen)

Bilen gick, inte helt oväntat, INTE igenom besiktningen och det var inte bara en punkt som måste åtgärdas utan FYRA.
Utöver det så har jag inte sovit i natt, förutom någon timme på soffan ;) .. tusen TOMMA tankar fick mig att stirra in i väggen tills det var en timme kvar innan klockan skulle ringa. Då klev jag upp.
Snart ska jag till tandläkaren för att få besked om jag måste äta antibiotika mot nåt som tandläkaren inte kunde förklara för mig vad det handlade om, men det var inget jag skulle oroa mitt söta lilla huvud för tydligen...

pengaångesten är total.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv nu de närmsta timmarna innan jag ska sätta mig i min skruttbil och köra till vännäs för en 2 min undersökning.
Borde fara ut och springa, men det känns mer troligt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0