kung helg!

Jag har haft en kung helg! I fredags träffade jag Hanna och Frans och gick en sväng på stan, sen blev det mjukglass på frasses där Sandra och Elisia mötte upp oss. På kvällen hängde jag med Malin på Täfteåfestivalen och kollade in Lesras spelning. Igår åkte vi ut till Johans stuga. 12 pers som hängde, grillade och några tog ett dopp! (dock INTE jag:P) Super mysig dag! Snäppet bättre hade den varit om katarina hade varit med också, hon fattades verkligen där. Men snart kommer hon hit och då blir det bara massa kunghäng hela sommaren!! :) På kvällen blev det TC med folket från dagen! skönt gäng se nánting!

Pappa har pratat med han som svettsade min bil, om det som måste åtgärdas på bilen.. Han va tydligen optimistisk och tyckte att det där skulle inte va nå problem att fixa! Så jag får väl hoppas på det då..

Ny arbetsvecka väntar! och jag längtar!:) Och nu har jag ju bilen i allafall i 3 veckor tills den måste besiktas igen så jag kan åka hem till mitt på kvällarna! Så hör av er om ni vill hänga nån kväll!:)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag gillade midsommarfirandet i lördags! ;)

2010-06-07 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0