ingen piggelin

Jag är inte pigg. Orkar inte laga mat, vill bara ligga på soffan. Jag är egentligen inte dösjuk, bara så där drygt smygtrög allmänt och det är kanske inte så konstigt när hela hjärnan är full med snor och halsen krånglar.. Skulle ju träffa Hanna och lillklimpen Frans i veckan men så länge jag har ont i halsen känns det inte så bra om jag skulle smitta lillen.. så nu ligger jag hemma i soffan och funderar på skorpor och mjölk till middag och bara längtar efter bäbissnos! du med så klart Hanna:P

Sandra försöker peppa mig till "fredagskul".. haha.. men jag ska ju på tjej-drink-fest på lördag som jag tänkte spara mig till och så länge jag är "sjuk" så ska man ju inte festa.. Men sen så råååkar jag bara spela den här låten och genast (trots sjukdom) börjar partynerven rycka!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lillklimpen ligger här på soffan och tittar trånande åt ditt håll. Jag hör nästan hur han ropar "Lisaaa!". Han har börjat gå nu, kan säga några få ord, typ "mamma är bäst". Han är så smart min lille son!

2010-06-10 @ 09:28:13
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Malin

FÖLJ MEEEE PÅ FREDAG LISA!! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT!

2010-06-10 @ 11:46:15
URL: http://shadingshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0