första dagarna

Mina första semesterdagar kunde inte ha vart bättre!

I Måndags fick jag vara barnvakt en stund åt Frans, sen blev jag bjuden på lunch på TC av familjen Sandström-Larsson tillsammans med Katta, efter det blev det en shoppingtur med Hanna och på kvällen for jag och brorsan på Willys och storhandla. Willys är fan bra skit!



Igår va jag och spinnade på förmiddagen och sedan kom Hanna, Frans och Katta hit och vi satt ute på gräsmattan och fikade, super mysigt! På kvällen kom Katta, Izza, Sandra och Emmelie hit och vi satt på altanen och sörpla vin och hade det trevligt, senare flyttade vi in och körde lite dancemoves innan kvällen avslutades.. Jag och Sandra körde pyjamasparty med övernattning;)



Idag har jag, Sandra, Katta och Jonna haft solhäng på min bakgård.. jag och Sandra låg och stekte ända till klockan fem, sen gjorde vi oss klar och for på Allstar för lite fotboll och trevligt sällskap av bland andra Elin, Ida-Maria och Emmelie.. Jag och Sandra gick all in på maten kan man säga;)



Nu ska jag hoppa isäng! Det är en ny bra dag att se fram emot imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0