dubbeltrubbel

Idag har jag bråkat med min chef. Det är ytterst obehagligt. Jag upplevde det som ett bråk iallafall men skulle någon fråga henne vet man aldrig vad hon svarar.. Det har inneburit djupa suckar hela dagen trots att vi haft en gulddag med bara 7 barn.. världsfina barn! äsch... nu blir jag sentimental. Jag älskar den där barngruppen så jävla mycket att det är tack vare dem och mina fina kollegor som jag står ut med såna här utbrott från chefen..

Jag nämnde ju tidigare att jag sökt andra jobb. Idag ringde ett av dem till en av mina referenser för att "kolla upp mig".. det är ju positivt iallafall! (min referens ringde och skvallrade om att dom ringt:P)

Åkte hem till Brån och snylta middag och nu sitter jag här i byn och väntar på att klockan ska bli så pass att jag kan börja köra mot stan och hämta upp Sandra när hon slutar jobbet. sen ska vi sitta på hennes balle och röka en cigg och jag hoppas på att få beklaga mig och analysera en del saker... :P

För övrigt blev jag ledig imorgon. Det var tänkt att jag skulle jobba, men som ett resultat av bråket (kan man nog säga..) är jag nu ledig. Det kan betyda en tvådagars..


Så här glada är mina kollegor när vi festar tillsammans:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0