dag idag idag idag

Vilken dag jag haft idag.. skum typ.

Kom hem alldeles för sent inatt.. eller ska jag säga för tidigt i morse? mötte brorsan mitt i stan när jag barfota traskade hem från efterfesten där vid sju tiden, då han var på väg till jobbet..

Sov några timmar och blev sedan väckt av telefonen.. Bilverkstan ringde för att berätta att jag kan räkna med minst 7000:- i reparationskostnader. Det är ju helt klart INTE värt det! Fuck.

Sen ringde dom från en förskola jag sökt jobb på och kallade till arbetsintervju. Hjälp! Igen. Fick för övrigt inte det andra jobbet jag va på intervju på om jag inte sagt det.. kändes som en lättnad för magkänslan va inte rätt.. Men det här jobbet har jag faktiskt lite högre förväntningar på..

Fick bakisångest-hets och ringde Hanna halvt hysteriskt och sa att jag behövde henne! Hon fick rycka ut och åka hem från sin visit på jobbet med lillkillen.. Åkte till Hanna och gulla med Frans som låg nakenfis på en filt :))

Åkte hem till Brån och låna bilen av päronen så jag kan ta mig dit imorgon..

Åkte hem - åkte till Sandra och hade bakishäng med henne och Katarina och gick igenom kvällen och fyllde ut sånt vi "missat" ;)

Insåg precis att jag inte har några rena favoritkläder. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va härligt att du kan ha skumma dagar..för du är ju ledig!!;P Skulle oxå vilja va detavis. Lycka till på intervjun!!! Vilken dag är den? Ha kommit igång med morgonträning nu så det är bara att säga till om du ska haka på nån dag:) Ha en go dag!!kramarr

2010-07-01 @ 09:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0