Ågren

Jag har drabbats av semester panik/ångest!
Idag vaknade jag av klockan vid 10. Snosade till halv elva. Halvlåg i soffan och käkade frukost och tomtittade på tv.
Petade in två pingrar (?!) mellan persiennerna och upptäckte solen!! Ungefär där någonstans infann sig paniken. Insåg att det ganska precis gått en vecka av min "semester" och det har gått alldeles för fort! Iofs har jag haft en helt enormt bra vecka med massor av roligt att göra och skönt häng med alla mina fina.. och det är väl som man säger att tiden går fort när man har roligt. Men jag vill inte att tiden ska gå fort! Så betyder detta att jag måste ha en tråkig vecka nu för att undvika detta?

Ghaaa!!!

Midsommar var helt magiskt. Vi inledde dagen med solhäng i Johans stuga kring ett tiden.. Lite lek och mys följt av sill lunch och ännu mera häng, Gjorde fina kransar och några bada i havet.. (fortfarande för kallt för mig:P) Gjorde oss fina för kvällen, grillade götta till middag, drack och hade det trevligt:) Bada badtunna i flera omgångar och avrundade mellan typ 05.00-09.00 med singstar.. vid 09.00 kröp jag ner i min sovsäck, utmattad, berusad, lycklig.



Gissa vem jag längtar efter nu?...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0