tråk-måndag

Somnade på soffan igår så när jag borde ha sovit i natt var jag så klart vaken. Vid halv fyra hade jag äntligen börjat knoppa men då small det till utav bara h-vete och så var det åska och regn igång.. har aldrig hört åskan slå så hårt tidigare! kändes som hela huset vibrerade!

Idag måste jag fixa massa grejer. Halvdryga grejer som man helst vill slippa på sin semester. Måste åka till Vännäs och fixa uppsägningspapper som ska fyllas i och skickas in, måste åka förbi på jobbet och hämta alla grejer jag har kvar där och kolla så jag skickade in sista lönen.. för jag har en känsla av att det inte blev gjort, och det är ju så klart inte bra för där har jag massa timlön som jag förväntar mig i juli, men ha jag inte skickat in dem så kan jag ju glöma det. :/
Sen måste jag till Brån och "postpacka" nå kläder jag sålt åt syrran på Tradera och skicka iväg det.
Sen måste jag ringa den nya rektorn och styra upp med kontrakt och lön och sånt inför hösten.

Får iallafall visa mamma min pärla idag och köra den!!:) Har ju festat hela helgen så bilen har fått stå sen i torsdags när jag köpte den.. det kliar i kroppen att få köra den nu!! :P

Ikväll blir det middag med Sara-Louise!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkar vara den enda som inte hört åskan i natt, än fast vi sover med öppet fönster! :) Tråkigt för jag tycker det är mysigt! Först fattade jag inte vad du menade med att du sålt kläder åt din syrra som du sen skulle skicka med posten... hallååå! Ni bor ju inte så långt ifrån varann tänkte jag! Sen läste jag några gånger till och då fattade jag :) Sirapskalle!

2010-07-05 @ 12:12:53
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0