samlar mig

Imorgon påbörjar jobbhelgen.. känns både tråkigt och ovant att jobba men det känns också lite skönt för då vet jag att det inte blir nå festandet i helgen iallafall och det behöver min stackars kropp. Det är bara synd att det kommer vara cp-varmt i helgen och då vill man alltid hellre ligga på någon strand. Jag jobbar 7-15.30, 8-18, 8-18. blä. Plus vännäsdagarna som vi kommer måsta springa på i värmen. nåja, pengar pengar!

Idag blir det något typ av solhäng, Sandra är på väg hit nu.. jag är som sugen på havet men känns som att man skulle ha klivit upp lite tidigare och styrt det. Jag hade ställt klockan på 10 men klev upp halv 12. Ingen ordning på mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

blir ju alldeles.... till mig i trosan!

2010-07-09 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0