på havet

Katarina tror att jag är arg när jag skriver. Hon tittar upp med stora ögon på mig och undrar vad som händer?! Vadå säger jag?.. Ja men du skriver ju som om du är arg! Men nej, jag är inte arg, jag försöker bara hantera detta sjuka tangentbord. Det är sjuk fingergymnastik för man måste trycka så hårt på knapparna för att det ska bli nå bokstäver och sedan så är den formad så knapparna går upp och ner i vågor. Jag blir ju för böveln sjösjuk av att skriva på den!

Men nej, inte arg. Ganska glad faktiskt. Hanna har lovat att hämta mig på flyget när jag kommer hem :)

Igår gick jag in på en Vila butik. Kom ut 700 spänn fattigare! men liite lyckligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0