över, under

I måndagskväll for vi ut till Ströms stuga (där vi var på midsommar) och badade badtunna igen, det va härligt!:)

Igår var vi ett gäng som åkte till nydalasjön och bada och sola. Jag hade med mig damp Troy eftersom Lisa hade en del ärenden, typ. Fick inte en lugn stund :P Sen på kvällen blev det gomiddag hos Sandra med Emmelie, Sandra, David, Katta, Johan, Robin, Emma och Niklas sen blev det vin och utgång på rex! Och gissa min förvåning när jag ser Hanna i vimlet på uteserveringen!! super fin va hon i klänning och utsläppt hår:)
Sen gick jag hem och kollade på Tv en stund. Sen ringde Robin och tjata på mig att komma till David och efterfesta.. sååå.. det gjorde jag så klart! :P
kom hem halv åtta i morse, har sovit några timmar, försökt ligga ute och sola, men det är fan STEKhett och jag är bakis, så det går halvdåligt... Ikväll kommer Sara-Louise hit och käkar middag med mig. Hon ska flytta till Stockholm den lilla räven så det blir väl grinkalas ikväll då:(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Det märks att jag inte har utsläppt så ofta! ;)

2010-07-07 @ 22:29:20
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0