jag har packat

Jag har packat hela dagen, vikt kläder, packat om, packat upp, tittat på Tv, packa lite till, tittat på alla mina tusen skor och haft ångest över vilka jag ska välja att ta med mig. Tittat lite mer på Tv. Nu har jag packat färdigt. Använder jag hälften av det jag har med mig ska jag va nöjd.
Nu längtar jag bara så mycket tills jag är framme hos min Katt! Bror ska komma och köra min till flyget om några minuter.. Lite resfeber har jag men det är mest för att jag oroar mig över att jag ska ha glömt något viktigt.
Jag har även insett att killar kan verkligen tjura som en riktig tjej! Ibland är det skönt att jag är mer "killaktig" i mitt tänkande.. ibland inte! Idag är en av de dagar då jag är glad att jag är singel :)

Nu får vi bara hoppas att mina pengar räcker till allt i storstan... Det är ju rea överallt nu så jag vet att jag kommer gå lös på stan nån dag iallafall.. Det brukar alltid va problem att få igen resväskan när jag ska hem. Därför tar jag med en ryggsäck denna gång också:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0