Äre Fredag?

Igår va vi på stan och kollade på Salem al Fakirs spelning, mycket positivt! Jag är lite kär i honom nu:)
Sen gick vi en sväng på trädgården innan jag åkte hem för att lägga mig i lagom tid inför jobb idag. Troru jag kunde sova nåt? NÄ. drömde konstigt och va uppe och sprang hundra gånger. Upp klockan sex och iväg och jobba. Halvlam dag men kunde vart värre.. sen middag i Brån.
Sen mot stan med planen att hänga med Sandra till energicentrum för å kolla lite musikunderhållning där, men jag fick slå mig i ansiktet när jag körde in mot stan för att inte somna så jag tänkte att det är nog bäst att ta en powernap innan kvällen. Vaknade 2 minuter över tio med en sjuuukt sug efter godis!! sprang till preem helt yrvaken men dom hade stäng, slängde mig i bilen och körde till godishuset men dom hade också stängt. Tänkte att har jag redan dragit det så här långt kan jag köra till 07-01 och köpa där. Kom hem med min påse, käkade 5 godisar och ville sen kräkas på det! värt!
Drömde även en helt sjuk vampyrdröm nu ikväll. Calle var en vampyr och jag ville typ bli en för att vi skulle kunna vara med varandra. Hahha.. lite twilight inspirerat kanske:P
Nu ska jag lägga mig igen och förhoppningsvis sova hela natten. Imorgon är det lördag men det känns som onsdag, max torsdag.

Hela jag skriker efter kärlek ikväll känner jag!! säkert därför jag misstolkade mitt godissug..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0