är jag en stekare eller är jag stekt?

Idag fick jag äntligen ut pengarna som jag lagt ut för bilen!
Har legat i storm på nydala tillsammans med Sandra, Elisia, Emmelie, Robin och Anita. När jag kom hem och kollade mig i spegeln var jag RÖD typ överallt. Jag hade smort knäna så dom va bruna.. ehheee...

Ska/skulle (?) käka middag med Jonna på allstar ikväll och fira hennes semester och mitt nya jobb:) fick ett mess vid fem, då va planen fortfarande on.. men nu går hon inte att nå? Och jag är sviiinhungrig!!

Sandra har haft damp och varit ute och sprungit tre dagar i rad vilket gett mig skuldkänslor så idag va jag också ute och sprang och det gick över förväntan måste jag säga! Men ja, jag hade blodsmak i munnen och spagettiben när jag kom hem, men jag orkade iaf springa hela vägen:)

NUUU ringde Jonna, äntligen får jag äta!! sweeeet

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! BRA jobbat lisa! Nästa gång hänger jag med på din joggingtur! Jag tänkte för en sekund att jag skulle springa till dig imorn på morgonen men med tanke på din spontana shotkväll tror jag inte att det är någon ide... :P

2010-07-12 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0