åh herregyyy

Jag är TOTALT psykiskt utmattad!!
Jag fick jobbet i Stöcke:)) Så den 5 Augusti börjar jag mitt nya jobb som är en fast tjänst! Kan ni fatta?!
Det är med sorg i hjärtat jag lämnar snickargården, men jag är taggad på det nya jobbet så jag tror det kommer bli bra! Men gissa om jag va nervös när jag skulle ringa min nuvarande chef och berätta läget.. förstod att det inte skulle bli populärt. Och det blev det inte heller.. Men jag måste ändå ge henne en eloge för hon skötta det bra.

så nu har jag inte bara en ny fin bil utan även ett nytt jobb!! :) Swosch! vad allt hände på en gång! Som Hanna sa, Igår en ny bil, Idag ett nytt jobb, imorgon en ny kille?
hehe..

Ska självklart fira detta ikväll och tänkte jag skulle sova lite innan kvällens bravader tar vid.. men va helt enkelt för uppskruvad så det va ba och ge upp den iden och hoppa in i duschen istället!!

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Shit va kul:)NU kan du verkligen njuta av denna sommar:)mååååååångra grattis kraaaamaaaaaaaarrrrrrrr

2010-07-02 @ 21:23:57
Postat av: Rebecca

GRAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIS!!! Fan va kul för dej! :D Jag känner att jag halvt har gått i ide eller nåt, är knappt inne på nätet längre.. jobbar jobbar jobbar. Men nu är det bara 3 arbetsdagar kvar SEN MÅSTE VI SES!!!! :) puss å kram

2010-07-13 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0