wow!!

Det nya året började bra ändå! Jag har känt min första spark från bäbis i Hannas mage!!! hur fantastiskt som hellst! Blev så till mig att jag börja grina! hahaha! Kan ni fatta att jag ska bli tant Lisa?! det är ju helt sjukt:P
och nu är det bara tio dagar kvar tills jag börjar jobba på världens bästa förskola:) Jag längtar! Jag längtar tills allt är över med skolan och jag helt och hållet kan fokusera bara på det jag tycker om allra mest:) Och på kvällarna är jag fri i mina tankar att göra vad jag vill. Jag kan ligga med huvudet på Hannas mage varje kväll och lyssna på bäbbä, eller gosa med Sandra och Elisia, som för övrigt bara över en natt har lärt sig att va utan blöja och säga till när hon är kissnödig!! grät en skvätt i ren stolthet över det också idag.. haha.. jag är så blödig! jag kan träna.. fast det kommer snarare bli trögare att få till när man bara kan träna kvällstid men:P jag ska kämpa för att hålla igång det! mår mycket bättre när det gäller allt när jag tränar. och bäst av allt, jag kommer förhoppningsvis få en ordentlig dygnsrytm med ett jobb som drar mig ur sängen på morgonen, vilket jag troligen också kommer må bättre av:)

Jag har inte avlgt några nyårslöften i år, som jag typ aldrig brukar göra iofs:P Men jag tänker mig att det ska bli ett hälsosammare år i år. mina förhoppningar är att jag ska göra allt för att jag ska må bra. både psykiskt och fysiskt. Jag fick ju tyvärr veta för några dagar sedan att jag kan uppfattas som en översittar kompis som tror sig vara mer än mina vänner. det var verkligen jätte tråkigt att få höra för så tänker jag absolut inte! Men utifrån den vetskapen krävs uppenbarligen vissa förändringar, så jag aldrig behöver få höra något sådant igen.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt med sparken va? :)

Bebben ska lära sig att sparka på översittare ;) haha, nämen serri... översittare.. du? Nåe!

2010-01-02 @ 00:14:44
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: sandra

det där med översittare måste du glömma! det va bara för att komma åt dej. det vet du!

Hannas bebis kan ju redan kicka skiten ur alla dummisar inifrån magen, haha!



Puss!!

2010-01-02 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0