släppa tankar

Jag började tänka på alla hemska saker som kan hända ensamma tjejer som är ute och går på natten en lördagskväll när jag promenerade hem från Hedlunda, efter filmkväll hos Jonna nu ikväll. På rån och våldtäkt och trakasserier från fulla människor. Detta resulterade i att det blev en jävla fart på benen där jag gick så snabbt var jag hemma!
Samtidigt som jag gjorde en reflektion över dessa tankar som florerade vilt i mitt huvud! Jag kände mig förföljd och tittade bak flera gånger för att försäkra mig om att ingen följde efter mig! När jag promenerat hem från krogen har jag aldrig haft dessa skrämda känslor och skulle mer troligt kunna börja snacka med fulla människor jag möter efter vägen. Vilken idiot man är. Det har varit bra för mig att ha en vit helg. Jag har gjort några nyttiga reflektioner, hoppas jag minns dem nästa helg också...

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Det sjuka är att det förmodligen bara beror på att du är tjej, som du har de där tankarna. Alltså våldtäkt och liknande. Hade du varit kille hade du nog kunnat gå hem i godan ro... :( fuskigt.

2010-01-31 @ 08:04:19
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0