sket en bajskorv

Det slog mig precis. Ganska precis i dagarna för tre år sen sket sig allt och jag var så ledsen så jag trodde jag skulle dö. Nu har det gått tre år, det är mer än hälften av tiden jag spenderade på att sakta men säkert skita ut en riktig jävla bajskorv. Jag kan inte fatta att tiden gått så fort! Och Idag lämnade jag in mitt examensarbete, vilket betyder att jag i stort sett är färdigutbildad förskollärare nu. Det har varit tre fantastiska år, vilket jag helt ärligt hade väldigt svårt att tro att det skulle bli när bajskorven precis var färdigklämd.
Hanna har varit med under alla dessa tre år och är en del i att allt varit så bra! Man kan säga att vi träffade varandra på riktigt typ samma kväll som jag lämnade bajskorven bakom mig och tog ett stort kliv ut i livet:)
Därefter har det bara rasat in underbara människor i mitt liv, människor som jag aldrig skulle ha träffat om jag fortsatt sitta hemma på umedalen och klämma.

Rebecca...


Katarina..


Hanna och Johan..


Sandra


Malin..


Karin..


Elin..


Jonna..


SaraLouise och Emma..


Och många många fler härliga människor som får mig att skratta! Tack till er alla för att ni är den ni är och låter mig vara den jag är:) Som ni kanske förstår kliver jag över en milstolpe här mitt i natten i min ensamhet.. och med ett leende på läpparna går jag nu och lägger mig i en nästan färdigstädad lägenhet:) Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Tack för de fina orden! Tack för det snygga kortet ;) Är alltid lika snygg på kort verkar det som! :)Saknar dig babe! Nu kanske man får tid att träffa dig oftare nu när din pluggperiod är slut! Ha det så gött på lunchen idag! Är avis!!

2010-01-07 @ 11:17:16
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Karra

Fint inlägg Lisa :) hoppas du sov gött! kram!

2010-01-07 @ 11:25:27
Postat av: Tobias

Så jävla underbart det måste vara att lämna in examensarbetet, Rebecca sitter just nu och filar på den sista finputsningen innan hon ska skriva ut och gå till univ för att lämna in det. Jävligt bra jobbat av er och jag ser fram emot då jag (förhoppningsvis) får lämna in arbetet i Maj nångång och sedan vara färdigutbildad. Bra jobbat! du är en härlig prick du =D

2010-01-07 @ 12:12:13
Postat av: Rebecca

Va söt du är Lisa!! Jag kan bara säga detsamma! :) KRAM

2010-01-07 @ 22:10:31
Postat av: Malin

Underbara du! Puss pårej!

2010-01-08 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0