kväll

så var det kväll igen. jag har nu sovit bort dagarna i typ en veckas tid. Idag tog jag mig iallafall upp en timme tidigare än alla andra dagar tack vare att jag skulle tvätta kl 12. men jag funderade helt seriöst på att lägga mig igen efter det, stod dock emot den impulsen och satte mig med Ex-jobbet istället. Har gjort alla småändringar och hälften av det jag själv kommit på att jag ville ha med i bakgrunden och i en av analyserna. Dock inte påbörjat det min handledare tyckte om bakgrunden...
Igår var jag på spinning för första gången på alldeles för länge! Tog en promenad upp till Iksu och gick sedan hem till SaraLoiuse som har flyttat ihop med sin Lukas på Ålidhöjd. Där bjöds det på supergod middag i form av spagetti med köttfärssås och fetaostsallad, mums! Sen va va Sara en ängel och körde mig till Jonna för några timmars häng där.. sen promenerade jag hem igen. Det var riktigt skönt! det snöade jätte mycket men var alldeles vindstilla och typ inte en kotte ute..
Nu ska jag slå in Elins födelsedagspresent sen ska jag promenera upp till Tomtebo på födelsedagsfika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0