kissemiss

Idag har jag varit med Hanna. När jag skulle gå hem stod Jonna i dörren till huset mittemot. Det var bara helt fel plats att se henne på så jag stirrade på henne som en galning tills jag såg att hon såg att någon stirrade och hon sakta började stänga dörren.. då fick jag tummen ur och provade säga - Jonna?! hahha.. hon stod och lockade på en katt som sprungit bort från nån kompis som hon va hos..

Ikväll har jag varit på bio med Hanna och Johan. Vi såg den där "har du hört om Morgans?". Den va Ok. Skulle lika gärna kunnat se den hemma i soffan.. ingen biohit tycker jag men inte dålig heller. Efter bion gick vi på pipes en sväng, Johan hinka i sig tre öl och jag och Hanna satt och kollade på:P Efter en stund vällde hela "gammgänget" in.. det va kul att se alla! Fick höra att jag lukta katt/kattpiss. Det va ju inte helt lyckat.
Jag har funderat vad jag ska önska mig i examenspresent.. har funderat på en parfym eller Ipod. Men efter det här med kattdoften borde jag nog satsa på en parfym.. :P

jag är överväldigad av "tycka om mina vänner" känslor fortfarande! :)

Imorgon ska jag på 80-tals fest på nydalahöjd. Jag kommer va så svinigt snygg..

Nu ska jag läsa X-jobb tills jag somnar. Natti!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Äsch! Jag tror bara han hade fått i sig för mycket att dricka bara! ;) Tessan kände ju inget! Tack för ikväll! puss!!

2010-01-09 @ 01:47:17
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0