hemlängtan

Pappa gjorde ett oväntat besök hos mig idag. Helt plötsligt plingade det på dörren och där utanför stod min älskade pappa och huttrade. Han var i huset och jobbade och höll tydligen på frysa ballen av sig så han ville komma in och värma sig en stund. det förstår jag! det är ju -25 grader ute! Pappa berättade att det hände något sensationellt hemma igår. Mamma hade varit vaken till kl 01.00 fast hon skulle upp och jobba idag! :O Detta på grund av att hon suttit uppe och läst mitt examensarbete.. haha! Pappa sa att det hade tårats i ögonen på henne när hon läst klart. Söta mamma! När jag hörde det kände jag att jag fick hemlängtan. Så nu åker jag hem till Brån och myser med familjen ikväll.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0