frihet

Igår lämnade jag in mitt arbete för sista gången. Jag pillade med det till mitt huvud kokade och klockan närmade sig 00.00... Sen bestämde jag mig för att nu får det vara klart. Jag skulle kunna ändra och göra bättre i flera år till om jag bara orkade. Men det gör jag inte.
Det har varit en alldeles vanlig dag idag egentligen. Men jag har känt mig lättad och "frisk" på nåt vis.. Borde nog dock egentligen inte skriva så för då vaknar jag garanterat med en förkylning imorgon.. men men..
Jag sov till halv tio, sen cykla jag upp på Iksu och tränade Bodypump och spinning med Elin och Lenita. Härligt!
När jag kom hem hade jag ett berg med disk som jag sparat på mig under veckan. Diskade bort allt och plockade undan i lägenheten. Tappade upp ett bad med massor av skum och la mig med grodmasken jag fick av Hanna i julklapp:)

När jag kom hem från träningen hängde det en fläskfile på dörrhandtaget. Det var Jonnas sätt att hinta mig om att hon tyckte vi skulle käka middag tillsammans. Det gilla jag!:)

I Lördags hade jag familj, släkt och en del vänner här på examensfika. Smörgåstårta och tårta i massor! Sjukt gott va det! Fick massor med fina blommor och presenter:) Hela lägenheten doftar som på buketten nu!:) Tog med mig smörgåstårta upp till SaraLouise och Lukas på kvällen och drack lite vin där innan vi skulle på Corona och vinka av Emma som hade avskedsfest där innan flytt till Göteborg. När jag kom hem på natten käkade jag smörgåstårta igen och sen på morgonen efter käka jag smörgåstårta igen. sen till middag va jag lite less på smörgåstårta så då käkade jag lite mer smörgåstårta.



Lite bilder från i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0