Ex-jobbet

På nyårsdagen skickade jag in mitt examensarbete till min handledare en sista gång. Kände mig ganska färdig även om det fattas nästan två sidor, men tänkte att man kan ju inte skriva bara för att skriva.
Idag fick jag svar. Ojojoj vad mycket jobb det är kvar innan jag är klar! småfix, men ändå sånt som tar tid. Och min handledares tips för att fylla ut det som saknas var att sammanfatta mina forskares teser i bakgrunden, detta tyckte hon var viktigt för att göra det lättare för läsaren att hänga med i analysen. Jag förstår inte riktigt huuuur...inget av det jag tar upp i analysen är nytt utan allt det finns med i bakgrunden redan. vad dessa författares huvudsakliga tes är vet jag inte!!! Jag har inte fattat det som att de är forskare så.. att dom har någon speciell huvudfråga de utgår ifrån utan radar mer bara upp fakta. detta kommer innebära att jag måste lusläsa typ 4 böcker på mindre än tre dagar... INTE vad jag hade tänkt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0