tjoff!

Fort så va veckan gjord! Planeringsdag, avdelningsmöte, teckenspråkskurs, en kväll hemma i lägenheten och så var det fredag igen! Jobbet är kul! Idag började jag gråta i smyg när ett barn gjorde illa sig för att barnet va så söt och grät så det värkte i bröstet på mig. Har aldrig sett detta barn gråta tidigare.. Då förstår ni ungefär hur engagerad jag är i mina barn jag har på jobbet.. :P
Fick lift med en jobbarkompis in till stan efter jobbet vilket var guld värt, även om jag var rädd hela bilfärden ;)
Mötte upp Lisa på stan för lite lyxmiddag i form av Kinamat:) Tog för en gångs skull INTE fyra små rätter utan tog ett steg ur lådan och provade Eurasia special:) Det var gott!
Mötte upp SaraLouise och gav henne nyckeln hem till mig sen for jag upp till Lisa och Hneris nya lägenhet en snabbis och kollade in den och gosa lite med deras lilla Troy som inte direkt är liten längre... (hunden alltså..)
Sen hem till lägenheten där S-L väntade med chips och godis uppdukat! Det gillar jag!:) Sen kom Sandra förbi och vi har surrat och moffat som galningar..
Imorgon blir det stan med Lisa! Men nu ska jag lägga mig i min egen säng och sova tills jag vaknar imorgon.. gööött!
Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karra

åh, gud vad gott det lät med chips och godis, precis det jag håller mig ifrån :) haha jag hoppas du sov gott och länge Lisa, det behövs nu när vi jobbar heltid :)

2010-02-06 @ 10:16:07
Postat av: Hanna!

INTE FYRA SMÅ RÄTTER!? ;)

2010-02-06 @ 18:55:56
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0