snörsnur

Förkylningen satte sig på det nasala i natt så idag har alla på jobbet frågat hur jag mår egentligen, till och med chefen:P Jag har fått svara hundraen gånger att det låter mycket värre än vad det är, för så är det ju. Jag känner mig typ frisk, men låter sjuk.

Nackdelen med att bo hemma 70% av tiden och ha en mamma som numera studerar är att jag blir aldrig riktigt ledig mentalt för vi fortsätter alltid prata jobb när vi kommer hem och pratar vi inte jobb så vill mamma diskutera något om det hon håller på läsa eller någon uppgift hon ska göra, vilket delvis involverar mig eftersom vi jobbar på samma avdelning, om än inte samtidigt, vilket gör att en del av uppgifterna hon har skall göras tillsammans med arbetslaget också faller på mig. Och jag vill bara vara FÄRDIG. Men men.. det kommer väl:P

Chefen frågade efter mitt examensbevis idag så jag kan få ut den höjda lönen. (+400 kr.. wiho.!.) Jag stör mig multum på att vi ska måsta ansöka om vårt examensbevis. Va fan är det om?! Jag har läst 3,5 år på universitet och i mitt register går det att se att jag är godkänd i alla kurser. Varför är det inte en självklarhet att jag vill ha ut mitt examensbevis nudå?? Vadå ansöka om det?! Är det inte säkert att jag har rätt till det?.. nä det gillar jag inte.
Men det skiter väl universitetet i. Ansöka ska jag göra ändå, för så är det bestämt.

Jag har till 98% bestämt mig för att säga upp Iksu kortet nu också och börja träna här i Vännäsby fram till sommaren. Jag hinner aldrig träna på Iksu och det står bara och pumpar pengar till ingen nytta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst blir det nice med löneförhöjning! =) Chefen ringde till mig oxå idag. Jag har mailat till nån på den där instutionen och frågat hur man ska göra för att ansöka, hoppas på svar snarast. Och vad gäller träningen...JA! Gör så! =)

2010-02-18 @ 21:20:26
Postat av: Marielle

Ops, glömde skriva att det var från mig...fast det kanske du fattade ändå. =)

2010-02-18 @ 21:21:34
Postat av: Malin

Men VA?! Måste man ansöka om att få ut sitt examensbevis? SCHUKT!

2010-02-19 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0