slå klackarna i taket!

Igår åt vi middag på norrlandsoperan med jobbet. Det var väldigt trevligt. Jag hade på mig mina 12 cm (?) klackade stövlar men tyckte jag var klok som tog med dem i en påse för att byta till dem när jag kom fram. Gick därför dit i vanliga lågskor för att undvika pinsamma vurpor på vägen. Men ICKET. Drog till med en riktig vurpa ändå typ hundra meter från målet så nu känner jag att jag har en lårkaka att invänta... Gjorde även en favorit i repris och hade kameran i handväskan, vilken jag landade på, så nu är kameran trasig igen. Precis som på mellandagarna förra julen. Hur kan man lyckas med exakt samma sak två gånger?! tråkigt.. :(
Nå ja, middagen var iallafall god och vi fick skratta mycket! Jag och kära kollegan Johanna drog vidare på Allstar när de andra tröttnat och åkt hem och skakade våra rumpor en timme innan vi också kände oss besegrade och åkte hem.

Idag har jag kämpat på med en finne på kinden som jag lyckats få exakt så röd och irriterad att den inte kommer kunna täckas med smink ikväll.
Ikväll ska jag och Malin på tacosmiddag hos Annelie sen ska vi iväg på en födelsedagsfest. Det kan nog bli riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0