planering

Idag har förskolan varit stängd för alla barn och vi har haft planeringsdag. Det var en bra dag med en del riktigt härliga skratt då vi gjorde en del dramaövningar och andra estetiska aktiviteter. men den har också innehållt en del djupare diskussioner och viktiga synpunkter att ta till sig. Nu är jag trött.
Jag ska gå över till en granne här i Brån ikväll och hälsa på. Lisa och Jonas. Lisa och Jonas var 2 väldigt nära och fina vänner då jag och Anton var tillsammans. Vi har haft sporadisk kontakt efter det tog slut men vääldigt sällan. De flyttade in i ett hus här i byn under hösten och jag har fortfarande inte hälsat på. Så ikväll tyckte jag det va på tiden att ta i tu med det! De har flyttat in i min barndomsbästa kompis gamla hus så jag tycker det ska bli superspännande att se hur dom ha gjort med huset nu eftersom jag praktiskt tagit växt upp i det där huset.. Jag har alltid drömt om att den dagen jag skaffar hus så vill jag ha ett hus som det huset, det är så himla stort och fint!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Åh va mysigt att hälsa på där!! Vi kanske ska köpa hus i brån, jag du o sandra och fixa vårt eget lilla bullerbyn!

2010-02-01 @ 19:22:58
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0