kul

Kul med nya läsare som ger sig till känna! :) Extra välkommen till er:)

Firar tidig helg med en halv subway club till middag och den lyckliga vetskapen om att jag imorgon kommer att ha rena kläder i min garderob igen!

Har haft en toppen dag på jobbet! Mycket skratt och härliga barn:)
Nu laddar jag för middag med jobbet imorgon för att fira att snickargården fyllt 20 år:)

Jag slutade fem idag och bussen hem skulle gå från Vännäs 17.05. Precis när jag kom till busshållplatsen kom jag på att jag glömde ta mobilladdaren och mascaran som jag hade glömt hos mamma och pappa men som mamma tagit med till jobbet. Det är ungefär de två grejerna jag sämst kan leva utan och framför allt över en hel helg vilket gjorde att jag greps av panik och började lubba tillbaka till jobbet igen! När jag kom till grinden in till gården var jag så uppstressad att jag inte fick upp låset på den och jag ropade i ren panik till Anita som kom gående att "Jag kommer inte iiiiiin"!! Kutade sedan vidare in, hämtade grejerna och kutade ut igen. Då stod Anita redo med bilen och gasade och ropade att jag skulle hoppa in så skulle hon köra mig tillbaka till busshållplatsen. Jag hoppade in och Anita sladdade iväg och gasade som en dåre!! Jag hann med bussen hem. :) Anita är bäst! :))

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ha, ha, ha! Typiskt dig Lisa! Panika vid grinden. =) tur att Anita fanns där då. =)



Trevlig helg!

2010-02-26 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0