fredagsmyys

I Tisdags blev jag påkommen av en kollega när jag kom in i storköket och sjöng på fredagsmys sången.. Hon tittade lite snett på mig och frågade om jag va riktigt riktig?! Visst vet du att det bara är Tisdag idag Lisa?.. ehh.. mjoo...ehh

En annan sak jag reflekterade över när jag gick hem från jobbet häromdagen är ifall man har för buskiga ögonbryn om det bildas frost på dem också när man är ute i - 20 grader?!

När jag har kämpat mig till att vara vaken till halv tolv för att försäkra mig om att sova länge dagen efter då jag har sovmorgon så är inte tanken att jag ska vakna halv nio, tanken är att jag ska vakna typ elva.

Idag kommer Mia från Övik! Jag måste städa. Sen blir det middag och mys med Jonna och massa skvaller, minnen och härliga skratt skulle jag tro;)

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Här går man in flera gånger per dag och INGET skriver du! Dålig dålig dålig på update!

2010-02-16 @ 15:40:24
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknarej Lisa!

2010-02-16 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0