blänk

Tacos är förbannat gott! Jag vill ha tacos idag med! Eller ett skrååååv... gissa dagens tillstånd?

Ska nog följa Sandras exempel ikväll och köpa godis och lägga mig i soffan och läsa eller se på TV... :)

usch vad jag har brännt pengar i helgen. I Fredags käka jag frukost på stan med Sandra sen blev det lite spontanshopping, därefter ett besök på systemet sen middag på opren där jag och Johanna delade på en vinflaska och DET var inte billigt vill jag lova! Sedan brännde jag vidare den kvällen och var inte sen på bränna även igårkväll.. Taxi hit och dit, drinkar hit och dit... Lyckades ändå spara in på vissa områden då vi fick gratis biljetter till TC och när jag skulle hem samåkte jag med en snäll kille som erbjöd sig att betala hela resan:)

Nu laddas det om för en ny vecka och en ny månad. Mars månad är ju en bra månad för det är ju en månad närmare sommaren och dessutom fyller jag ju år;)

Kommentarer
Postat av: Elin

låter som en kul helg:)själv blev det lugnt men det va behövligt:)va hemma helt själv för joel jobbade så jag fick lyxa med mig själv vilket kan va behövligt ibland:)nu är det hemtenta och jobb men det ska nog gå!den 13e är det salsa på harrys, va sägs om det?kraaaaaaaaaaamar

2010-03-02 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0