bäsan

Idag har jag vart ledig. Och lat. Jag hade tänkt ta en promenad iallafall men blev lat och låg kvar hemm i sängen och kollade på film istället.
Hade tänkt lägga mig i badet men blev lat och tog bara en snabb dusch istället.
Sen gick jag till Hanna och kollade på det okända och latade mig i deras soffa:) Jag älskar att hänga där för dom ha så mysigt och hemtrevligt. Även om det ligger flingkuddar som man ska ha i filet på golvet;) Johan målade taket inne i badrummet medan jag och Hanna låg i soffan och tryckte vindruvor och kände på magen:) Jag fick känna massor med sparkar och "bök" där inne!! :) Hur häftigt som hellst! Hade lätt kunna ligga så i flera timmar till, men sängen kallar för imorgon är det jobb igen!

Ett litet förtydligande vad gäller jobbet är att nej, jag och Marielle jobbar inte på samma avdelning, men Marielles son går på min avdelning:) Däremot har vi samma chef eftersom vår chef är chef för flera förskolor :P

Kul att få kommentarer! :) Nu ska jag snyta ut ett kilo snor ur näsan sen ska jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0