63

Osch! Kollade statistiken nyss och i söndags hade jag 63 läsare! Hur gick det till?

Jag har blivit förkyld. Och ungarna har varit som vildingar idag så jag är helt slut!
Mamma har förvandlats till en riktigt pluggnörd som sitter och pluggar till halv tre på natten :P Önskar jag hade tyckt det va lika roligt att plugga som hon gör.. Fördelen är att idag bjuder hon på pizza för hon orka nog inte laga mat skulle jag gissa;) Nog skulle jag ha kunnat laga mat, men varför skulle jag när det bjuds på pizza?! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Mmmm pizzaaa!!

Nu får du komma till stan så jag får se dig nångång!

2010-02-09 @ 20:03:25
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: elin

hade du hängt me på "efterfest" eller vad man nu ska kalla det (va bara hos lenita till halv fyra typ) så hade du käkat pizza för det va va vi gjorde på efterfesten;) hade du kul i lördas?jag mådde toppen på söndagen för ovanlighetensskull så ja fick massa gjort:)kanske finns det en framtid för mina bakisdagar;)

2010-02-09 @ 20:59:50
Postat av: sandra

OJ! undrade vars jag hade hamnat när jag klickade på ikonen med din blogg! Du har då allt fått en fräsig blogg, flisan!! Puss!!!

2010-02-09 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0