shoppa

Gick på stan idag med Mallan. Planen var julklappar samt nåt snyggt till kvällen. Gissa vad jag köpte? Ett par skor. Inte helt oväntat egentligen, men sjukt frustrerad var jag innan jag till slut gick hem utan nåt till kvällen.
Hade ju ändå vetskapen i baktanken att jag kunde kika in i Malins garderob;)

Imorgon är det andra advent och traditionen fortskrider denna gång hos Sandra, som jag hört rykten om, anlitat sin mamma  för att baka lite godsaker åt oss;) (Puss på dig Sandra!)

Jag längtar även efter att få pussa på Fransmannen imorgon!

Nu ska jag rosa kinderna mina innan det är dags att ge sig ut och mingla!

Kommentarer
Postat av: elin

hur mycket ska det minglas ikväll?:)tänkte höra om du va sugen på å träna på kvällen imorn:)puss

2010-12-04 @ 20:19:11
Postat av: sandra

Puss på dig frugan!

2010-12-06 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0