fylledrömmar

Jag har drömt så sjukt mycket inatt.

Först var jag en stor svart man som arbetade med barn och ungdomar för att lära dem självförsvar. Jag hade gruppsamtal med dem och visade dem knep.
Sen var jag mig själv igen och jobbade som stödperson åt utvecklingsstörda barn. samtidigt som jag jobbade extra i en kiosk som sålde nutrilett måltidsersättning.
Sen blev jag ett vittne till ett fuskbygge som skedde över gatan till kiosken. Dom använde inte säkerhetslinor när de fraktade material över taken. Och då va man tydligen en fuskbyggare.
Sen va jag ute i en stuga tillsammans med nån som jag tydligen va tillsammans med och hans familj (har ingen aning om vem han va för jag såg bara ryggen på honom hela tiden) och där blev jag attakerad av en grävling. den bet mig överallt!! i kinden, på skinkan, i fingrarna! Min "svärmor" fick plocka taggar ur min kind efteråt, vilket är ganska konstigt för det är ju igelkottar som har taggar inte grävlingar..

Kommentarer
Postat av: sandra

Hhaaha!!Lisa! Vilken realistisk dröm ;)

2010-12-28 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0